Isnin, 5 Julai 2010

KISAH HIDUP SATU KELUARGA











musim cuti sekolah tiba lagi. mulalah keluarga semua buat planning yang boleh menghilangkan bosan masa cuti tu. semua makcik2 pun nak bwk anak2 jalan2. termasuk lah family aku. harini memang happy gila sebab semua family besar aku merancang untuk buat FAMILY DAY!
yahooo...

bila dpt tahu je ada family day. aku jadi kepoh sekejap lah nak tahu buat kat mana kan. Cehhh, bajet mcm kat Oversea last skali kat pangkor island je. tak kesah lah. pangkor island pun pangkor island lah, janji holiday bukan dlm KL. haha. Pejam celik pejam celik dah dekat nak pergi. Tak silap kiteorang pergi tahun baru cina haritu la. tula first time dlm sejarah hidup aku buat family day. Haha. kesian kan. Mana tak exited. comfirm punya la.


Odw nak pergi Jeti lumut tu boleh dikatekan 8 biji kereta jugak ah convoi semua tunggu kat hentian rawang kumpul kat sana. Sampai2 tengok makcik2 aku dah tersadai kat tepi keletihan, sebab majoriti dorang dr melaka. penat lah kan. Haha. So aku pun join dorang melepak kat bwh pokok tu. Huhu. Mcm biasa lah aku kalau jumpa keluarga besar2 mcm nie. Ada geng, haha cousin yang paling rapat sekali dah tentu lah naek kereta pun skali kan, dr awal aku dengan ATEN, ABIEL, EYKA, EYRA. memang tak pisah. smpai pangkor pun duduk satu bilik. memang pack jadual kiteorang masa tu. sempat berphotoshoot. bersnorkellling. yang tak sempat naek jetski je. Sebab dah letih snorkelling malas nak layan semua tu Huhu. memang gempak habes. "lepas nie buat lagi tau ayah.aty nak pegi PARIS pulak lepas nie." haha.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan