Selasa, 6 Julai 2010

APA YANG SAYA MAHUKAN?

Aku nak kerja nie, dah nak raya. Nanti orang pakai baju raya aku tak pakai. Esh. Tahun lepas ibu beli, Tahun nie mungkin tak dapat beli da. Sebab ibu kata aku dah besar bole beli sendri, Pastu nak kumpul duet pergi holiday dengan b aku. Grrrr..... Pening kepala cr kerja do. Adoi.Suckers betul! Macam ni lah susah orang takde kerja agaknyaaaa... Grrrr


Pastu kan,aku nak bahagia, bole tak? aku nak kebahagiaan yang datang dari insan yang bernama AIMIL AZWAR. boleee kannnn kannnn? ;D
Mungkin bukan sekarang, Tapi naaaaaaaaanti.
Ibuuuuuu, aty nak kawen dengan diaaa okay. Aty taknak org laen. Takyah nak cr kan aty jodoh, Sebab aty nak kawen dengan diaaaa. Fullstop.
lagi satu, aty nak jumpa aboy hari2 bole tak bu? Nak jumpa dia nak duduk ngan dia. Aty taknak rindu dia lagi, so kalau taknak rindu, aty nak duduk dengan diaaa jeeeeeeeeeee! Sebab apa tau bu, sebab aty taknak org laen ambik dia. aty sayang dia bu! Esh. Bapak angau, haha.

Lagi kan, apa yang aku nak tau takk? Nak makan sushi king. sebab dah lama tak makan. Teringin do. Tiba-tiba mengidam nak makan sushi king. Huhu. Bilaaaaa la nak pergi nieeeee.
sapa nak bwk kan dan belanja? Sumpah kalau bwk aku pergi sana, Aku sayang kau smpai maaati wehhhh ;D
Pastu kan kan, Jom kita pergi PARIS, nakkk? huhu


apa lagi ehhh, Haaaaaaa... Aty nak ada banyak duet, Bole shopping, bole pergi holiday dengan diaaaa. Huhu. Tapi kalau nak ada banyak duet aty kena kerja kannnnnn. adehh cepat lah cr kan aku kerja yang bole buat aku ada duet. Nak shopping nie. lama tak shopping! jeles tgok orang shopping, aku tengok jeeee. Hishhh. Ngek, Bole jamm otak aku pkir pasal kerja nieeee, *_______*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan