Isnin, 5 Julai 2010

Cinta tak mengenal usia


Cinta antara dua benua! apabila tampin menggegar Kuala lumpur.Kau datang untuk membahagiakan ku.Ku lafazkan kata2 cinta untukmu dan membawamu terbang ke arah kebahagiaan bersama2 denganku.Cinta kami berbeza dua tahun manakala aku lebih tua padanya.Wahai insan yang ku cintai,Ku berjanji ke padamu bahwa kau lah yang satu di hatiku.


Dia sahabat,dia kawan,dia kekasih,dia musuh dan dia segalanya.kadang2 dia menyakiti hatiku, Kadang2 dia mencabar kekuatan ku, kadang2 dia menggembirakan ku, kadang2 dia mmbahgiakan ku.untuk pengetahuan korang, dia nie dah takde ibu, ibu dia pergi meninggalkan dia tahun lepas bulan 10 kerana kemalangan jalan raya. setelah pergi ibunya berubahlah hidupnya menjadi anak yatim dan masih tidak bole terima sebab dia anak yang bongsu.bila tuhan temukan dia dengan aku, situasi yang berbeza kerana aku masih lagi mempunyai ayah dan ibu. keadaan telah mengajarku erti bersyukur dengan apa yang ada. aku berjanji dengan diriku untuk bersama nya hingga akhir hayatku kerana aku yakin aku boleh jadi yang terbaik untuk dirinya, jikalau jodoh ku dengannya, ku berjanji kepadamu, inilah bakal insan yang akan bertanggungjawab atas anak2 ku kelak. aku akan turut mengalirkan airmata apabila perkataan sebegini keluar dr mulutnya, "huney, b rindu ibu" hanya tuhan je yang tahu betapa sedihnya seorang kekasih yang sangat taat padanya, apabila dengar dia berkata begitu. Kita berdoa semoga rohnya dicucuri rahmat.Ibu, aty selalu doakan untuk ibu bg pihak aboy. and aty janji dengan ibu aty akan jd yang terbaik untuk anak ibu. alfatihah untuk ibu.
"B, u fill me up n make my life complete even sometime i got a negatif things at you,atlast only god are knows how much that i love you" :*


AIMIL AZWAR penyeri hati !

*27februari2010*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan